poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Radość Mojego Dziecka Sprawia... Że Życie Staje Się Piękniejsz...

Do kupna tabletu dla Kacpra przymierzałam się prawie 2 lata.. koszt spory a mój Synek jest niedelikatny.. uderza w przedmioty.. rzuca nimi itp.

W końcu tablet został wybrany.. zakupiony i wszystkie moje obawy rozwiały się..
Praca z komputerem nie powiodła się (zaburzona koordynacja oko-ręka).. zaś przy tablecie wygląda to inaczej.. oko zawsze podąża za ręką...

Kacperek jest tabletem zachwycony.. praca i zabawa na nim sprawia mu ogromną frajdę.. :)
A moje serce się raduje!!! UDAŁO SIĘ :)

Na razie są to proste aplikacje: układanki.. puzzle.. obrazki.. i filmy..
Najbardziej zależy mi na rozwoju komunikacji Kacpra i na nauczeniu Go spędzania czasu samodzielnie w ciekawy sposób... Czy to się powiedzie?.. Czas pokaże..

Radość mojego Synka widać na załączonym filmie...
Miłego oglądania :)

https://www.youtube.com/watch?v=niRXYaRHc_s

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz