poniedziałek, 10 marca 2014

Hospitalizacja 02.03. - 07.03.2014


W czwartek 01.03.14 zadzwonili do mnie z Kliniki i Polikliniki Reumatologii Wieku Rozwojowego z informacją, by Kacper stawił się na oddziale w niedzielę między 12-16.00 w celu hospitalizacji.
Oczywiście moją pierwszą reakcją była panika.. termin planowanej kwalifikacji to 3.05. a tu taka niespodzianka ;)

W tym momencie żyłam tylko Koncertem dla Kacpra, który miał się odbyć następnego dnia.

Mimo paniki i stresu zebrałam się w sobie.. i zabrałam za przygotowania do tego jakże ważnego wydarzenia..
W niedzielę ok. 16 tej przybyliśmy do Kliniki. Dziękujemy bardzo Cioci Małgosi za zawiezienie nas na miejsce :)

Okazało się, że jak zwykle strach ma wielkie oczy ;)  Ze względu na zaburzenia Kacpra dostaliśmy izolatkę.. kolorową, przestronną z łazienką i TV :)
Personel.. zarówno lekarze, pielęgniarki, jak i salowe i pracownicy administracyjni zaskoczyli mnie profesjonalnym i pełnym ciepła podejściem do Kacpra.Zawsze uśmiechnięci służyli nam pomocą.
Mój synek miał zapewniony spokój i dietę.
Wszystko to pomogło nam przetrwać hospitalizację bez większych problemów. Kacper mógł słuchać swoich ulubionych audiobooków, spać i oglądać TV kiedy tylko chciał ;)

Przez te kilka dni wspierali nas Ciocia Monika i Wujek Jacek.. dowożąc nam pyszne żarełko i gorącą herbatę ;) za co bardzo Im dziękujemy :)

Niestety badania: EKG, RTG klatki, RTG dłoni, RTG bioder, okulistyczne i kapilaroskopię ze względu na brak współpracy miał wykonane w premedykacji Dormicum.


Wypisany został z Kliniki z rozpoznaniem:
- pierwotnego Zespołu Raynaud'a
- niewielkim wysiękiem w stawach MPC 1, palców obu rąk bez obecności innych zmian
- niedoborem witaminy D i wapnia

Zalecone ma leczenie przewlekłe i okresowe kontrole w Poradni Reumatologicznej.

Bardzo dziękujemy prof. nadzw. dr hab. n. med. Lidii Rutkowskiej-Sak bez której nasza hospitalizacja nie byłaby możliwa, lek. M. Marusak-Banackiej, pielęgniarkom i personelowi oddziału za empatię i zapewnienie nam jak najbardziej przyjaznych warunków pobytowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz